Tags: , ,
Ford-Volkswagen

Електричната соработка нема да биде „copy-paste“

» Откако во јануари 2019 година ги објавија своите планови, Ford и Volkswagen сега и официјално се во сојуз. Предвидено е соработката да биде на три полиња – заедничко производство на доставни и електрични возила и развој на автономни технологии. И додека другото е јасно (идните генерации на Caddy/Transit Connect, Amarok/Ranger и Transit/Transporter ќе бидат браќа), најмногу прашања има за идниот електричен автомобил на Ford поставен на MEB-платформата на Volkswagen.

Според соопштението за јавност, предвидено е овој модел да биде понуден на европскиот пазар почнувајќи од 2023 година. Ќе биде развиен од страна на Ford во центарот во Келн, но не е прецизирано каде ќе се произведува – се знае само дека тоа ќе биде во Европа и дека VW ќе испорача 600.000 платформи за него. Претседателот на Ford за Европа Стјуарт Роули потврдувајќи дека веќе размислуваат за уште еден модел. Тој изјави дека возилата на Ford базирани на MEB-платформата ќе бидат доста различни од оние на VW групата, во која спаѓаат Audi, Seat и Škoda.

„Фокусирани сме на тоа овие возила да бидат Ford, да изгледаат како Ford, да се возат како Ford и да се чувствуваат како Ford“, додаде Роули.

Користењето на електричната архитектура на VW ќе му овозможи на Ford да го забрза развојот на достапен електричен автомобил, бидејќи цената на Mustang Mach-E изнесува 46.900 евра. Цената на првиот MEB-базиран електричен автомобил на Volkswagen, моделот ID.3, изнесува 30.000 евра.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *